Zakupowo

W miasteczku w którym mieszkam jest jeden sklepik z tkaninami. Co prawda mały ma wybór ale zawsze coś znalazłam. Niestety za kilka dni już go nie będzie. Wyprzedają tkaniny z 50% zniżką.. Musiałam coś kupić.. Fajnie, bo tanio ale po zamknięciu najbliższy sklep będzie oddalony o 50 km.. Pozostanie mi chyba kupowanie tylko przez internet.

I have only one fabric shop in my town. There isn’t much choice but I always bought something. Unfortunately this shop will be closed down in a few days. There is 50% off now for all fabrics. I had to buy something. It’s nice because it’s cheap now, but after closing down the nearest shop will be located about 50 km from my town. I’ll have to shop online.

IMG_6715

IMG_6716

Jakiś czas temu postanowiłam zaopatrzyć się również w matę do cięcia, nożyk i linijkę do patchworku. Cały czas ciągnie mnie do szycia patchworków. Myślę że przy tym pozostanę. Mata jest genialna, samoregenerująca. Trochę już na niej cięłam i wciąż wygląda jak nowa. Na razie nie powiem co cięłam. Jak skończę to pokażę. Pewnie zajmie mi to jeszcze trochę czasu.

Some time ago I decided to buy cutting mat, rotary cutter and quilting ruler. All time attracts me to sew patchwork. I think this is my future. The cutting mat is self-healing what is great! I’ll have it for a long time propably. I’ve already used this mat and still looks like new. I’m working on something now. I’ll show it to you when I’m done.

IMG_6718

8 thoughts on “Zakupowo

  1. Oj wykupiłabym co by się dało żeby mieć zapasy. Przez internet jeszcze nie kupowałam tkanin, ale się przymierzam do tego. Skoro tyle osób tak robi, to może nie ma się czego bać :)

  2. Jak ktoś nie potrzebuje, to ma sklep z tkaninami pod nosem, a jak komu trzeba, to mu zamkną.. Ironia losu… Mam do najbliższego sporego sklepu z tkaninami raptem 5 minut samochodem, a akurat szyjąca nie jestem (to znaczy jestem, ale nie w tym momencie życia).

Leave a Reply

